Sunday 27 July 2014

Black Happiness


_DSC7376_edited

hej!
Sobota była wspaniała! 
Ja cała w czerni :) Kombinezon jest wspaniały , podoba mi się , że ma takie szerokie nogawki , dzięki czemu wygląda jak sukienka i jeszcze te piekne wykończenia :) Co do sandałów , to miałam je pierwszy raz na stopach i na prawdę wbrew pozorom są mega lekkie i nadają się na długie spacery ,  nawet po lesie :D 

Spadam!
xx


EN:
hey! 
Saturday was perfect! 
I am all in black :) Playsuit is wonderful , I like that it has such a wide legs , making it look like a dress, and these beautiful lace finish - just love it!! :)  As for sandals, it was the first time when I had them on my feet and really contrary to appearances , they are so lightweight and suitable for long walks, even in the woods :D 

I'm off! 
xx

_DSC7382_edited
_DSC7386_edited
_DSC7442_edited
_DSC7383_edited
_DSC7425_edited
_DSC7431_edited
_DSC7403_edited
_DSC7416_edited
_DSC7379_edited
_DSC7374_edited
_DSC7444_edited
_DSC7390_edited
_DSC7408_edited
_DSC7358_edited
_DSC7366_edited

wearing:
banggood backpack

17 comments:

  1. tym razem bez kapelusza!
    ale nadal lekko i bohemowo :)!

    ReplyDelete
  2. Dałabym sobie głowę i nogę uciąć, że to sukienka ale skończyłabym jako martwa kaleka ;)
    Pięknie zestawienie :)

    ReplyDelete
  3. Masz racę, wyglądasz wspaniale a ja kocham czerń :D

    ReplyDelete
  4. Sandały osobiście mi się nie podobają, ale za to kombinezon masz fantastyczny :))

    ReplyDelete
  5. Świetny kombinezon, pięknie wykończony koronką ;-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. wykończenia kombinezonu są mega urocze :)

    ReplyDelete
  7. dałam się nabrać: gdybym nie przeczytała, że to kombinezon, na pierwszy rzut oka powiedziałabym, że to na prawdę sukienka ; ))
    świetny motyw!
    healthfash, oberwuje.

    ReplyDelete
  8. Pierwsze zdjęcie-wow, świetna sukienka! A później zaskoczenie, że to kombinezon :) Bardzo podoba mi się wykończenie nogawek. Bardzo ładnie wyglądasz w czerni :)

    http://zamenaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Love this outfit, especially the shoes!!
    xx Cara
    www.mylifeandmywardrobe.com

    ReplyDelete
  10. A ja właśnie myślałam, że to sukienka :)

    ReplyDelete
  11. I love the back of the playsuit and the lace detail. It looks so cute!
    www.lucieswlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. piekna jest. jak sukienka :)

    http://doska-style.blogspot.com Klikniesz w linki pod ostatnim postem☻♥?

    ReplyDelete
  13. totally thought your jumper was a dress, love it either way and cool backpack

    ReplyDelete
  14. jejuuu jaka cuudna sukienka!!!! śliczna!

    ReplyDelete
  15. wow kombinezon jest cudowny <3

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3