Monday 15 September 2014

It Is Better To Offer No Excuse Than A Bad One.

_DSC1729

hejka!
Jak mija wam poniedziałek ? Mój się kręci i to jeszcze nie koniec :P
Jeśli chodzi o outfit to myślę , że koszula w kratę powinna być w każdej szafie , nie zależnie od tego czy lubimy klimaty grunge'owe czy klasykę ! Ja posiadam już kilka koszul , ale najbardziej lubię właśnie tą , którą mam na sobie , gruba krata w czerwono -czarnej kolorystyce ;) Tak wyglądałam wczoraj , byliśmy w parku na niedzielnym spacerze ;)

Ściskam!
xx


EN:
hey!
How goes your Monday? My day spins and it's not over yet :P
As for the outfit, I think that plaid shirt should be in every closet, no matter whether we like grunge style or more classy ! I have a few shirts , but this one I'm wearing I like most, thick grids in red - black colors ;) That's how I looked yesterday for a Sunday's walk in the park ;)

Hugs
xx

_DSC1644 (2)
_DSC1676 (2)
_DSC1667
_DSC1702
_DSC1687 (2)
_DSC1665
_DSC1728
_DSC1662
_DSC1678 (2)
_DSC1635 (2)
_DSC1692 (2)
_DSC1625

_DSC1583
wearing:
HM HAT
BANGGOOD BACKPACK



38 comments:

  1. Czerwona koszula zdecydowanie najlepsza ! :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/ Zapraszam w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  2. Świetna koszula ; )) Poluję na ten model, ale póki co nie znalazłam takiej mocnej czerwieni ; )
    K&E

    ReplyDelete
  3. jak dobrze, że zestawiłaś ją z dżinsowymi (i do tego jasnymi, nie czarnymi!) szortami - ożywiło to zestaw i pozbawiło go banalności (bo czerwona/czarna krata zestawiona z czarną resztą, to wszędzie jest - u Ciebie jest inaczej :)).

    ReplyDelete
  4. O kurczę! Właśnie takiej koszuli poszukuję- jest to mój "must have" tegorocznej jesieni. Ty cudownie się w takowej prezentujesz- jest szyk i niewymuszona klasa ♥

    ReplyDelete
  5. Mi poniedziałek mija dobrze. Koszula jest rewelacyjna! Uwielbiam kratę <3 a w zestawieniu z dżinsami tworzy świetny duet!

    ReplyDelete
  6. Jak ja tu dawno u Ciebie nie byłam :* Nic się nie zmieniasz , ciągle młoda i piękna i szalona :) Zgadzam się w 100% jesli chodzi o koszulę ! <3

    ReplyDelete
  7. nic dodać nic ująć...idealnie;)

    ReplyDelete
  8. your shoes is so damn cool. love this look.

    Diras,
    fashion blogger
    AYUADIRAS.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. Świetnie wyglądasz! Wszystko idealnie do siebie pasuje. Bardzo ładne spodenki ;)

    ReplyDelete
  10. Genialny look :) Kurcze ja jeszcze nie mam koszuli w kratę... wstyd ;P

    ReplyDelete
  11. Świetna koszula w kratkę! Każdy ma chyba w szafie tą jedyną, ulubioną :)

    ReplyDelete
  12. również uwielbiam koszule, a moją ulubienicą jest właśnie taka w czerwono-czarna krate :)

    ReplyDelete
  13. koszula rządzi! całość rewelacja!

    ReplyDelete
  14. Super zestaw, koszula jest obłędna!!!!

    ReplyDelete
  15. Koszula genialna! Bardzo na tak!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  16. cudowna krata <3 ! zresztą cały look jest Mega !

    ReplyDelete
  17. mi to sie przede wszystkim kapelusz i buty podobaja <3

    ReplyDelete
  18. Wspaniale ! Stylizacja i wykonanie zdjec mnie urzekly:)
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  19. Koszula jest mega! Podobna juz do mnie idzie tez:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    ReplyDelete
  20. Super stylizacja! Uwielbiam styl grunge :)

    ReplyDelete
  21. Świetny blog ! Bardzo podoba mi się sposób w jaki go prowadzisz ! <3 <3 <3
    Będę wpadać!
    Pozdrawiam serdecznie Lunaraay :)

    ReplyDelete
  22. Taka koszula to zdecydowany must have ! :) świetnie !

    ReplyDelete
  23. boska koszula !!:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetny zestaw! Koszula jest przepiękna, a kapelusz idealnie dopełnia całości :)

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. świetna koszula - uwielbiam kratę :*)

    ReplyDelete
  26. omg!
    koszula w kratę i jeansowe szorty to już klasyk - zestaw idealny!
    świetnie wyglądasz!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  27. Pogoda w kratę, to i moda w kratę hehehe :)
    Doskonale Cię rozumiem, bo też uwielbiam koszule w kratę zwłaszcza nonszalacko noszone :)
    Świetnie wyglądasz :)
    Miłego dnia :) Daria

    ReplyDelete
  28. uwielbiam twój styl jesteś mistrzynia w łączeniu kapeluszy ciężkich butow dżinsów kraty plecaczków a wszystko to nigdy ale to nigdy nie jest nudne - moja Lady Trump <3

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3