Friday 22 May 2015

Spit It Out

_DSC9514_edited
witajcie :)
Dziś tak ubrana sobie biegam tu i tam ;)
Na zakupach nie byłam już długo , długooooo! Gdy w końcu się wybrałam to oszalałam i może trochę przesadziłam :P Są to jednak rzeczy praktyczne , pasujące do wszystkiego i myślę , że będą ze mną przez długie lata :) 

Trzymajacie się !
Cudownego weekendu!
xx



EN:
hey :)
Today, I run here and there , dressed like that ;) I haven't been shopping for a long long time!! When I finally went to stores I went crazy and maybe a little bit overboard :P But this are practical things , they will go well with everything,  and I think that those items will stay with me for many years :)

Take care!
Have a wonderful weekend!
xx
_DSC9513_edited
_DSC9516_edited
_DSC9509_edited
_DSC9520_edited
wearing:
HM TOP
PRIMARK JEANS,NECKLACE
NOWISTYLE BAG
CHOIES HAT
ROMWE BOOTS




 NEW IN :)
_DSC9539_edited
_DSC9505_edited

22 comments:

  1. fajny top masz na sobie <3 podobny kiedyś trafiłam w sh :)

    ReplyDelete
  2. czy zakup oznaczony numerem 13 to te spodnie z dzisiejszego wpisu :)?
    jeśli tak, to zakup świetny - jeśli inne, to też (znając Twój gust) będą fantastyczne!

    już to czuję :)!

    ReplyDelete
  3. No te się nieźle obłowiłaś;) Spodnie super - bardzo fajnie podkreślają Twoją zgrabną sylwetkę:) torebka też świetna:)

    ReplyDelete
  4. Ale dużo nowości! Wow :)
    A Twoja stylizacja jest fantastyczna!

    ReplyDelete
  5. So perfect! ♥

    http://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  6. Świetna bluzka, rewelacyjnie ją zestawiłaś!

    ReplyDelete
  7. świetnie

    http://iamemilia.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. podobają mi się te spodnie !:)

    ReplyDelete
  9. Tak, portki fajne. A całość taka, że na pewno zwrócili na Ciebie uwagę, jak biegałaś tu i tam;-)

    ReplyDelete
  10. Wybacz, trochę nie zrozumiały tekst :P

    Ale zestaw jak najbardziej mi się podoba! kapelusz, crop top oraz torebka są czadowe- sama dumnie bym nosiła :)
    Super wyglądasz :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tłumacz coś źle przetłumaczył, coś na zasadzie kali jest głodny, kali chce jeść :P albo blogger coś zniekształcił, bo rozumiałam piąte przez dziesiąte :P hehe

      Delete
  11. Wyglądasz super! Spodnie świetne! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  12. Great blog! Maybe we could follow each other? Let me know.
    I have for you a giveway: http://www.raroika.com/2015/05/international-giveaway.html

    ReplyDelete
  13. calkiem niezle. fajnie wyglądasz ;)

    www.magadish.blogspot.com

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3